استاد بختیاری درس قوانین و مقررات در روابط عمومی
استاد بختیاری درس قوانین و مقررات در روابط عمومی (دانلود فایل)
1- تحقیق گروه های 2 یا 3 نفره (1 نمره برای ایمیل + 4 نمره برای ارائه = 5 نمره)
2- حضور و فعالیت در کلاس (2 نمره)
3- امتحان پایان ترم (13 نمره)
ایمیل استاد بختیاری : bb129859@gmail.com
موضوعات تحقیق
1- روابط عمومی و بازار یابی در اخلاق (دهقانی - اصغری تاریخ ارائه 94.09.07
2- نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی
3- اصول و کلیات خبر نویسی در روابط عمومی( کدیور - پالیزدار- تراز امیر ابادی 94/08/23)
4- اثرات روزنامه نگاری الکترونیک بر روابط عمومی ها(بویینی)
5- وظایف روباط عمومی ها در موقعیت بحران ( کریمی - عزابادی- دیانتی تاریخ ارائه 11/07/94)
6- روابط عمومی و نقش فرهنگ سازی تغییر در سازمان
7- نقش روابط عمومی در خبر های فوری و بسیار مهم آقای راد
8- نقش روابط عمومی در پاسخگویی به افکار عمومی ( جمشیدی – پور جعفر - رضوانی تاریخ ارائه 28/09/94)
9- حضور روابط عمومی در اینترنت (بدری - معرفت زاده - آزادای تاریخ ارائه 16/08/94)
10- مدیریت راهبردی در روابط عمومی(کورانی - کیانی - شاهسوند)
11- هویت روابط عمومی در ایران(نجفی - تقی زاده - نوعی 94.07.18)
12- بازار یابی محتوا در شبکه های اجتماعی
13- چهار بحران روابط عمومی ایران در سال 1393
14- روابط عمومی و فرهنگ سازی (کزازی- امیر ابادی تاریخ ارائه 94.08.16)
15- ده مشکل عمده روابط عمومی در ایران (بوئینی تاریخ ارائه 94.09.14)
16- نگاهی به جایگاه روابط عمومی در ادارات و نحوه تعامل آنها با سازمان ها
17- روابط عمومی و سازمان ها {کارکردو چالشها}
18- حرکت جوامع به سمت روابط عمومی همراه
19- روابط عمومی کارامد در سازمانها
20- جایگاه عمومی در دنیای کنونی معدنچی ها - خسروی - شاهسوند 94.08.09
21- روابط عمومی الکترونیک ( اسماعیلی – رحیمی - محمد حسینی تاریخ ارائه ............)
22- یکپارچه سازی ارتباط با رسانه
23- سواد روابط عمومی ( حشمتی – ستوان – زرگر تاریخ ارائه 25/07/94)
24- ارتباط چهره به چهره و نقش فرهنگ سازی در روابط عمومی ( توفیقی – سعیدی فرد - اینی تاریخ ارائه 11/07/94)
25- نقدی به شیوه کار مدیران روابط عمومی ( کریمی – بخشی پور- چراغی تاریخ ارائه 94/09/14)
26- روابط عمومی خلاق
27- نگاهی به محدودیت ها و راهکار های عملی برای روابط عمومی ها
28- روابط عمومی و لزوم تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی
29- روابط عمومی هوشمند {مبانی و ویژگی انها}
30- رسانه های اجتماعی از چه می گویند
31- نقش روابط عمومی در سازمان شما
· در تحقیقی نتیجه گیری و پیشنهاد الزامی می باشد .
· لطفاً هر چه سریعتر موضوعات را انتخاب و با تاریخ ارائه اعلام فرمایید هر جلسه 1 یا 2 گروه میبایست ارائه دهد
*** دوستان لطفا در اسرع وقت موضوع خود را انتخاب و اعلام فرمایید . باتشکر